shoplog 30 oktober

shoplog 30 oktober
Shoplog 30 oktober
Deze week zat ik in mijn examenweek vandaar dat ik geen artikelen op mijn blog heb gezet!
Maar nu heb ik weer tijd en niet alleen dat, mijn nieuwe camera is binnen gekomen.
Dus ik ben nog een beetje aan het spelen en maandag neem ik hem mee naar het Ed Sheeran concert, heb er ontzettend veel zin in en ik zou vast nog wel een blogje over schrijven :).
Genoeg gepraat, nu terug naar de shoplog

Donderdag had ik toevallig vrij in mijn toetsweek dus ben ik met mijn moeder naar de stad geweest, eigenlijk met het doel om alleen schoenen te kopen. Maar natuurlijk heb ik me niet in kunnen houden dus heb ik meer leuke dingetjes gehaald.
We zijn eerst naar de Fahrenheit geweest en daar heb ik mijn nieuwe Dr. Martens gehaald in mat zwart. Ik ben helemaal verliefd op mijn nieuwe schoenen !!

P1010059

hier heb ik mijn nieuwe babys aan, ze waren 150,- maar dat is een prima prijs voor deze stevige schoenen die wel jaren mee gaan!

Daarna zijn we doorgegaan naar de Primark omdat ik toch even wat basic hemdjes nodig had, ik ging eigenlijk voor zwarte maar die hadden ze niet dus heb ik wat andere kleurtjes meegenomen.
De taupe en de groene waren 2,50 per stuk en hebben dunne bandjes, de paarse was 3,00 deze heeft een wat dikkere band. Ik had toch echt nog een zwarte nodig dus hebben we bij de Only nog een zwart hemdje gekocht deze was voor 10,95 voor 8,79 omdat er korting was die dag. Vind de hemdjes persoonlijk altijd wel duur bij de only maar ze gaan wel even mee dus dat is prima.
Verder heb ik bij de Primark nog een mooie shawl gehaald waar ik ook echt verliefd op ben, hij heeft ontzettend mooie kleurtjes en is lekker warm. Deze was 6,00

P1010069

Toen moest ik ook wel even langs de Kruidvat want daar hebben ze bij de Maybeline 1+1 gratis op oogmakeup en BB creams. Toen heb ik de One by One Volum Express (15,49) en het Kohl potlood in de kleur Matita Occhi (4,99) ik vind de kleur gewéldig. Heb de kleur zelf nog nooit eerder gekocht, maar het leek me leuk om uit te proberen! Als je een review wilt van dit product moet je het maar zeggen :).

Ook heb ik de Dream Satin Liquid gekocht van Maybeline in de kleur 21 Nude. Hij geeft aan te zeggen dat het een 100% poreless look word en dat het perfect is voor een droge/gemengde huid, en ik moet zeggen dat het inderdaad heel mooi egaal werd! Vond de kleur alleen wat te geel voor mijn huid maar voor derest is hij prima! Toen heb ik daarbij de Terre Indienne Bronzing powder with Blush gekocht. Vond de blush heel mooi maar beiden geeft het niet een sterk effect. Verder heeft hij wel een lekker geurtje en brengt hij prima aan.

Al met al heb ik een geslaagde dag gehad! Ik hoop dat jullie deze artikel leuk vonden en geef maar aan als je een review van iets wilt zien!:) verder sta ik open voor suggesties!

Liefs, Iris

Geef een reactie

