Welkom op daisybows !

fotografie (kunst) 007

Hallo en welkom op mijn blog daisybows!
Mijn naam is Iris en ik ben 16 jaar oud, ik zit op de middelbare
en doe Havo, wat ik hierna wil gaan doen weet ik nog niet helemaal.
Op bovenstaande foto heb ik bruin haar, maar van mezelf ben ik blond.
Ook ben ik gek op het lezen van boeken, shoppen en zwem ik graag!

ik heb er voor gekozen om opnieuw te beginnen aan een blog.
Eerst had ik een andere blog, maar omdat ik geen mooie foto’s
kon maken met mijn mobiel was ik er mee gestopt.
Maar sinds ik een camera heb is het me toch weer gaan kriebelen!
Dus vandaar ben ik begonnen met daisybows :))

Ik hoop dat jullie met veel plezier naar mijn blog zullen lezen,
en sorry als mijn nederlands hier en daar niet goed is want daar
ga ik nog aan werken ^.^

Liefs

Geef een reactie

